14 november 2010

Spelkväll och tankar


Haft en riktigt skön lördag.
Vaknade tidigt som attans i min väns soffa, vecklade ut min kropp, kopplade Bacchus och masade mig hem. Där kröp jag under täcket efter att ha druckit kaffe och bloggat lite.
Tog en skön prommis med Lise på förmiddagen sen kom Hobbe och Molli över.
Även Cec och T kom över, så det blev en spelkväll med pizza och dessert som Cec fiffade till medans vi vallade alla jyckar. För summan blev 4 vovvsingar. :)
(Viktigt tillägg, jag och Hobbe vann!)
Nu har Cec och T åkt hem, Hobbe har bäddat ner sig i soffan och jag och Bacchus har gått och lagt oss. Bakeliten är helt slut efter att haft koll på tre bitchar en hel kväll och är totalt knockad här bredvid mig. :)

Ligger under täcket och låter tankarna fara fritt...
Undrar lite varför jag inte kan riktigt släppa dig, borde ju göra det för min egen skull. Det som skulle få mig att må bäst i långa loppet. Var ganska många bitar som klickade bra mellan oss, undrar lite hur du kunde släppa det så fort, skulle behöva få låna det knepet tror jag.

Imorrn ska jag få ner sommardäcken i källaren, fixa lite hemma. Fikaturen till Norrtan hoppar jag, vill vara hemma o dona och bara vara lite.

Nu ska jag ta och släcka lampan och hoppas på att Herr John Blund passerar förbi snart. :)


Kramar och Kärlek

Inga kommentarer: