16 november 2010

Nu e ja less och nöjd!


Efter en lagom dag på jobbet så åkte jag och en vän till Kista och gick på bio, vi såg en lagom charmig, rolig film - Due Date.
Somnade återigen i hennes soffa, man kan ju börja undra vad som finns i fibrerna i den soffan. Vaknade 45min innan jobb så det blev lite raska fötter hem för snabbsanering och byte av kläder. :)

Nu har jag insett iaf att jag är korkad! :)
Jaja, ni har vetat det länge men som sagt: Sent ska syndaren vakna, surt sa räven när han sket i vasken osv...

Bruden som stört min hjärna har återigen lyckats skapa oro i min kropp och sedan har det visats sig att jag varit orolig totalt och helt i onödan. Av precis samma skäl som sist. Så fanns det ingen orsak för min oro, hon bara ignorerade - precis som förra helgen. Sen hörs det av när det passar henne!
Så... Nu får det vara nog, jag ska inte lägga mer energi på den bekantskapen.
Vill inte ha såna människor i mitt liv, som inte kan vara raka. Som inte kan se längre än näsan räcker. Som lever rent egoistiskt och bara utgår från sig själv. Vad ska jag med en sådan människa i mitt liv att göra?

Idag efter jobbet ska jag upp till Bakelitens dagis och lägga in bilder på deras blogg. Första gången idag sedan åtog mig detta mission. :)

Sedan blir det att softa ner sig i soffan och hänga lite, tänka lite, skriva lite, sova lite och göra det jag är bäst på:

Bara vara jag!

Inga kommentarer: