16 november 2010

Perfekt femme?


Finns hon? Inte perfekt i någon slags form som samhället skapat, utan hon som passar min person, mina ideal. Jag vet inte, men min livsoptimism får mig att hoppas så. :)

Idag har jag haft medarbetarsamtal med avslutande lönesamtal.
Känns verkligen som jag och chefen har samma tankar om mig. Både mina starka sidor och de sidor jag ska jobba vidare på. Kändes bra.
Kommer förmodligen bli lite ändrade arbetsuppgifter för mig efter jul. Roliga utmaningar i sikte. Kommer att ta mycket tid men istället kommer det dras in på andra uppgifter och det känns bara bra.
Jepp, fick ett litet bidrag också. :)

Efter jobbet så svischade jag upp till Bakelitens dagis. Där bjöds det på kaffe och macka medans jag fixade deras första riktiga blogginlägg, blev TRE! :)
Angskärs Hundpensionat

Kom hem till House på fyran. :)

Hade trevliga meddelanden på facebook som gjort min kväll än mer angenäm.

Sitter i mina mysbyxor och myser, Bacchus ligger på sin elefant och sover tungt... Och en kopp kaffe bredvid mig. Smutt life för ett smutt Virus! ;)

*kram och kärlek*, till de som vill och behöver.

Inga kommentarer: