13 oktober 2009

Slut...


782 och en halv sida Potter är nu avklarad och med det HELA sviten om Harry och hans vänner. Säger inget mer om boken än att de höjde kvalitén avsevärt i denna mot förra tycker jag. Framförallt så kan jag se att filmen kan komma att bli ascool, om man kan säga så när man nästan är 40... ;)

Fick en pause i mitt läsande av en inbjudan på äppelpaj hos grannen, så var över och mumsade lite. *gott*

Men nu e de slut... Med Potter o paj...

Började morgonen med att vakna långt före klockan. Var uppe o tog en kaffe o en morroncig, konstaterade skitväder så gick o la mig och läste lite Potter istället för den eventuella långprommisen med Bacchus. *ler*
Bacchus sov som den gris han är tills jag masade mig upp och gjorde mig i ordning. En riktigt riktigt mysig morgon... Å då var det bara en sketen tisdag!

Inga kommentarer: