12 oktober 2009

Ibland kan jag läsa min hund.


Som att han INTE uppskattar hårbottensmassage, det är jag helt säker på!

Hade skolvägendamerna på middag och Looping Louie spel ikväll. Fast Louie blev omdöpt till Habibi rätt kvickt... Hmm, konstigt namn på en som bara vill döda ens hönor...

Sen var jag och Lise på en aftontur. Skön promenad med lagomprat och lull.
Stannade till vid en fotbollsplan där det fanns endast 2 små gluggar, placerade Lise vid den ena gluggen och mig själv vid den andra så inte Bacchus skulle kunna dra... Jorå, killen tvärlurade mig så han drog iväg ut från plan på en egen lite tur på ett par minuter. Sen kom han flåsandes. Gick sedan i sakta mak med oss hemåt. Syftet uppnått, killen skulle springa och det gjorde han... På sitt sätt! :D

Har lagt mig redan. :)
Ska straxt ta och läsa min Harry Potterbok. Inte så mycket kvar och rätt spännande. :)

Sovmorgon imorrn, fast tänkte ta långlinan på jycken och åka ut till Runö Kursgård och låta han springa. OM det inte e skitväder, då ställer jag om klockan. ;)

3 kommentarer:

Ann Jolby Solander sa...

Funderat på att lära honom komma på inkallning ?

kram

Cam sa...

Äh, fegt ju! ;-)

Ewa sa...

HA HA, ja det där såg han verkligen ut att gilla :-)