11 oktober 2009

Kaffedag!


Idag så har jag varit på kaffeturné. :)
Började dagen hos Johanna o Johan... Även i sällskap av klanen Pettersson! God och mysig start på söndagen.
Efter det tog jag tag i projekt famo! Så dundrade iväg till Vårberg. Mottogs till min stora förvåning med stora famnen och inte alls så mycket gnäll över min frånvaro.. Kanske hon har börjat förstå...?? Blev lite käk och kortspel och fix av tv innan jag begav mig därifrån.
Hobbe blev nästa kaffestopp, han hade sitt Virussystem igång så han anade att jag skulle komma förbi och hade köpt mjölk!!! Uppdaterade varandra på helgen och livet en snabb en.
Avslutade kvällen med kaffe hos Gabbi o tjejerna...
Och nu sitter jag med min nattkopp och känner mig återigen nöjd med helgen och livet. *ler*
Bilderna nedan är mera symbolik för de olika besöken jag gjort idag då jag inte tagit ordentliga bilder. ;)



Inga kommentarer: