27 augusti 2009

Rubrik...



Efter jobb idag så var jag iväg till Täby för en latte on the road. Stannade till vid Ica stopp... Där köpte Gabbi en ekologisk chipssort som med en snabb blick på innehållsförteckningen sa: "Friterad porrsnipa"!! *gosch*

Trodde att detta var dagens ord så att säga... Tills jag mötte upp Hobbe i Kista. Vi käkade lite och sen skulle vi se senaste Harry Potter filmen.
När vi var på väg så sa Hobbe att det var massa tid kvar innan filmen började, så vi skulle hinna gå på muggen innan. Jag tittade på min klocka och konstaterade att vi pratade om 11 minuter, alltså inte alls så himla massa tid alls! Då säger Hobbe: "Jamen, det är mycket tid i Nuffletid!" *mohahaha* NUFFLETID!?!? Jamen... Ehrm... Jaha Hobbe, DÅ förstår jag ju exakt hur du tänker... not...

Harryfilmen då? To much lovestuff and to little magic and action. Punkt

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, ja men tänk dig en liiiiten nuffel..för dem är en minut som en hel timme typ.. å visst hann vi! vi han ju till och med se all reklam!!

bring on the magic säger jag med..romanser kan man vara utan!
Hobbe