26 augusti 2009

Foto


Har den senaste veckan framförallt börjat rota runt bland mina foton som jag tagit under ett par år... Det är några att kika på!! *pust*
Det som är roligt är att jag ser en utveckling! :)
Har nu lagt in lite favoriter på både facebook och Qx...
Gabbi sa till mig idag att jag borde fundera på att kanske göra nåt med mitt fotande. Jäkla fin komplimang må jag säga! *glad*
Men det kräver ett mod som jag e rädd jag inte har... Än iallafall! Då ska jag ju stå för mina bilder på ett helt annat sätt än jag behöver idag. *gulp*
När jag kikar på bilderna så ser jag ju sidor som jag faktiskt skulle vilja pröva mer och se om jag kan utveckla till något vettigt. Ansiktsbilder t.ex! Har några som är bra men de flesta e ju inte så mycket o vara stolt över...

Annars en helt okejdag idag. Liiite hög luftfuktighet när jag var rastvakt i 45min... (Läs sjöblöt)

Carina var uppe på en kaffe i och med att hon lämnade Bacchus. Nice att vi kan umgås hyfsat bra nu, allt blir ju som lite enklare. :)

Tillbaka in i mina bildmappar!

Inga kommentarer: