29 augusti 2009

Tacoafton o singstar

Efter jobbet fick jag den äran att ta med mig Lone upp och hämta Bacchus på dagis. Hmm, man kan ju lugnt säga att de unga tu var glada att se varann! :D

Sen blev Lone kvar hos mig, Gabbi och Wide kom upp senare sen.
Brorsan, Linnea och Nettan är här över helgen. När de anlände fiffade vi till tacos. *gott*
Får plats 7pers runt mitt köksbord!!! *imponerande*

Kopplade in Singstar och sen brakade det löst!! Kan ju säga att det fanns en... erhm, kanske två jävligt tävlingsinriktade fröknar som tog lite över det hela kan man säga... *visslar och skrapar lite med foten i parketten*
Asroligt även nyktert kan jag meddela. (Får en att fundera över morgondagen då det ska poppas med vin) *flinar*

Wide somnade som en bebis i soffan trots alla skönsång som ekade runt i vardagsrummet! Så jag tog Solander family i Nettans bil o körde hem dom. (ca 200m typ)

Nu e vovve rastad, dags o ta nattcig med Nettan... :)






Inga kommentarer: