17 augusti 2009

Raining cats and dogs!


Men de va då attans vad det ska vara hög luftfuktighet helt plötsligt då!! *muttrar*
Sådär roande att kånka prylar i ösregn kan jag meddela, inget jag rekommenderar!

Hade en redig baksmällesejour igår em. Grannen på sexan räddade mig med ett gäng alvedon! :)
Senare på kvällen var jag iväg till Gabbi och hade ett trevligt avslut på en kanontrevlig helg!

Öppnade idag, hann precis in på jobbet när himlen öppnade sig.. Var lika roligt att jobba som att det är att plocka blåbär i skogen... Inte alls! *mutter nr2*

Efter jobb blev det fika på byn med Gabbi innan det begav sig norröver till huset. Har nu fyllt bilen med utemöbler till Yanna. 2 taklampor, en supermegagrön matta, en gardin med tillbehör... Blir bra det i mitt skyffe. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

varför nämns inga namn? (förutom Yanna) fegis!

Cam/Virus sa...

Och varför är du anonym??