16 augusti 2009

Trevlig helg!

Fredag
Efter en planeringsdag på jobbet så åkte jag och Jossan ner till systemet och bunkrade på med lite vin o öl till aftonen.
Blev en hysteriskt skrattig afton i goda vänners lag!

Här demonsterar vi "ostbågen". (Foto e värdinnan som med andra ord inte e med på bild

Blondinbella

När timmen blev sen så kröp fotfetishen i oss fram! Jämförde fötter...

Lördag
Fick Bacchus på förmiddagen och packade in oss i bilen och åkte till Hölö där brorsans tjej Nettan bor. Pontus är ju lätt dement så att jag skulle komma tidigt var som bortblåst! Han hade inte mobilen med sig så när jag ringde för att få detaljerad vägbeskrivning så svarade inte kräket. I en och en halvtimme irrade jag runt i Hölöskogarna... Inte ofta det händer MEN attans vad lack jag var!! Gick dock över snabbt när kontakt var upprättad och jag var på plats med kaffe i näven och cig i mungipan.
Efter middagen så gick vi över på spel. Blokus, Buzz och Singstar hann vi med. Skojskoj och massa rödtjut!

Pontus och Sally

Broppan och jag in "action"

Pontus o Nettan kämpar i Singstar

Mitt första hästpoträttfoto. (Tycker di e läskiga)

Bacchus backelit

Fin vy lixom. :)

Slända o fjäril

Sierra (flaten), Bacchus och lilla fjärilen heter Sally.

A goat and his carrot

Inga kommentarer: