20 april 2009

Lätt vanskapt!


Börjar med det stora... INGA CYSTOR! :)
Utan där en nerv går ner i käkbenet så är jag liksom mera urgröpt än vad man ska vara så på röntgen ser det ut som typ cystor. Är alltså bara lätt vanskapt i underkäken... Det kan jag leva med! :)
OCH jag har suttit i en tandläkarstol och gapat!!! UTAN lugnande i mig... *stolt som en tupp med 30 hönor*

Men dagen började ju med att vi var till Arlanda och hämtade upp mamma och Bosse som nu äntligen kommit hem från sin 6-månaders semester i Thailand.
De kom med nyheten att de köpt lägenhet därnere nu! :)

Efter dessa händelser så har vi softat, fått lite presenter och kollat på X antal foton från deras vistelse därnere.

Imorrn blir det fortsatt mammamys tills de åker. Sen åker jag till G, tror vi ska fira med biobesök eller nåt. :)

En MYCKET god dag i ett Virus liv!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Herre Jesus Virus, det ska vara 30 BÖNER (och då menar jag inte bönor!!!)och inte 30 HÖNOR...
Puss från Häx Rebellen-

Anonym sa...

Gött att höra att du bara är vanskapt med..då passar käken ihop med det övriga *s* *höhö*
skönt att mamma och Bosse kommit hem bra med..å det var ingen dålig nyhet..kanske vi får ta en titt på deras inköp i januari då :)Hobbe

Anonym sa...

Skönt att "bara" var som oss andra, lite vanskapt :)


kram Ann

Cam/Virus sa...

Häxan - Meh... Anade att de va nåt som inte stämde! :D

Hobbe - Har sett lägenheten! =) Asfin och vi är mer än välkomna att husera!

Ann - Skönt att vara som er andra, man vill ju inte sticka ut liksom! *fniss*