21 april 2009


Idag så har jag pratat och pratat med mamma. Vi drömmer om när jag och Hobbe ska åka ner till dom i Thailand i början på 2010. Fast jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte är en dröm utan att vi faktiskt kommer iväg.
Jag har lite strul att få ledigt 3v under pågående termin men får se om vi kan komma fram till ett sätt så att alla blir nöjda = Att jag kommer iväg. :)

Efter att de åkte iväg idag så plockade jag undan efter oss och for iväg och hämtade G från jobbet.
Hade planerat bio men då hon mådde lite tjyvens så blev vi hemma istället.
Soft funkar för mig. :)

På fredag åker jag till min bror och sover över där och på lördag så åker vi ut till mamma och hälsar på. Linnea är hos honom så hon får haka på o krama på farmor o plastfarfar. :)
Söndagen så åker jag hyfsat iväg från broderskapet för att hinna med en kaffe iaf med Hobbe, eller så.

Livet är ibland knepigt, likaså känslor... Att ibland inte förstå sina egna, ibland andras... Att man ibland reagerar på ett sätt som man inte är helt bekväm med. Man vill inte reagera, ändå gör man. Känns inte ok.
Om man ska se det positivt så betyder det ju att man är en levande människa i process, man har mera att arbeta med när det gäller en själv. Den dagen man inte har det är det nog dags att ta fram spaden och börja gräva...

Inga kommentarer: