19 april 2009


(Jag målar tatueringsmönster på L)

Idag var det kaotisk start på dagen... Antar att det är något som ingår i ett familjeliv emellanåt.
Efter lite vändningar hit o dit så kom vi iallafall iväg till Hagaparken där det var en solig men kylig promenad som gällde. Även Hobbe och Molli dök upp som ett litet trevligt inslag. :)
Tjejerna shoppade lite på Fjärilsmuseets shop och så fikade vi i svindyra Koppartältet.

När jag släppt av G och tjejerna så åkte jag till huset. Ska packa ner lite glas o grejs så matbordet blir tomt... För imorgon kommer äntligen mamsingen och Bosse hem! :)
Har varit och tvättat deras Cheva och handlat hem lite gott.

Börjar bli pirrigt nu inför mitt besök på käkkirurgen imorgon, inte så tandläkarrädd men lite nervigt så över vad di ska göra och resultatet.

Ledig måndag och tisdag, tisdag skall jag ägna åt att höra och se Thailand ur mammas och Bosses ögon. *mysigt*

2 kommentarer:

Ann sa...

Hoppas allt går bra i morgon på käkkirurgen

Kram Ann

Anonym sa...

Kul med nya bloggen!! 1/5 1/5 1/5....... Tankar till dig när du skall till läkaren, ja va fan, tankar till dig med allt som är.
Kram/Yét