23 november 2010

2Qt


E väl sammanfattningen skulle jag säga. Så känns vissa saker omkring mig just nu. Jag tar emot alla positiva vibbar som går att suga in nu för att överleva fram till mars då Thailand kommer.  :)
Och detta och ett par till är positiva inslag i mitt liv.. Welcome!

Förutom det så börjar jag komma igen, igen. Tungrott nu... Men tror typ 3/4 av Sverige känner likadant så man kanske bara kan ställa sig i ledet mot klagomuren.

På lördag kommer mattan två med partner och hennes son på besök för att gosa Bacchus. Tänkte passa på att åka och handla på favvoLidl medans de vallar och gosar med honom. :)
På kvällen hoppas jag på att kunna basta med Hobbe och ta en öl, vore gott för både kropp och själ känner jag.

Söndag tänkte jag se om jag kunde låna ut Bacchus och åka och gratulera mamma på 65-års dagen. :)
Brukar ju alltid lösa sig, så hoppas så även denna gång!

Livet, det vanliga jaget är tillbaka! Nu joinar jag in med resten av Sverige på tröttheten över mörkret!

*tjär-lek*

1 kommentar:

Ann Jolby Solander sa...

Kikar in och kramar om i snörusket

KRAAAM Ann