14 mars 2010

Snor, vänskap och förväntningar!

En intressant vecka till ända...
Kollegan smittade ner mig med en kort men en högst intensiv förkylning som slog ut mig totalt. Blev hemma tre dagar, bestämde mig direkt denna gång att hålla mig hemma direkt. Även om jag visste att jag egentligen verkligen behövdes på jobbet denna vecka. Lät inte mitt dåliga samvete bestämma utan hälsan denna gång! *klappar mig själv på axeln*

Sedan har jag nu bestämt att mitt kalas kommer att gå av stapeln hos mig. Har ju bjudit in alla jag tycker om, trots att det blev en sen inbjudan så tror jag ändå att vi blir några. :)

Relationer har jag fnulat på en hel del i min soffa/säng.
Jag har ju många som jag anser mig stå mig nära, och sedan har jag ett fåtal som står mig påtårnanära... Dessa båda kategorier av människor är en brokig skara. Stoppar man ihop alla i en hög så blir det nog intressant skulle jag tro... :)
Men samtidigt, de är mina nära så alla har de ju något som funkar ihop då de funkar ihop med mig.

Kärleksrelationer e ju ett knepigare ämne.
Att ha en kärleksrelation i sig är ju underbart! Att känna att den här människan kan jag skratta, gråta och bråka med och ändå kommer hon att stå kvar. Hon förstår mig, vi har roligt tillsammans, låter mig vara den jag är. Inte klappar mig på huvet och får mig att känna mig korkad. Utan visar mig acceptans och respekt. Jag tror mig ha funnit det, framtiden får visa.
Har haft alla ovanstående bitar, men aldrig i ett paket - utan i mina tidigare relationer har jag haft bitar av dom men inte hela paketet. Kanske denna gång...

Avslutar med en bild på Yannas katt som har som hobby (Trots att det är en hane) att bitcha sig mot Bacchus. Bacchus e dock coolkille, inte en gång så gjorde han en ansats att göra nånting när kattskrället låtsades anfalla honom! *stolt matte!

Inga kommentarer: