16 mars 2010

sjuk-kladdkaka och hundpromenad


Jaha, ska man vara sjuk ska man visst vara det läääänge! Fattar inte varför den skit jag får ska vara så man blir däckad så förbannat länge. Är SÅ less på att vara risig hela tiden!

Tur jag har goaste vänner som hjälper till på olika sätt. Allt från lite sällis, till hundpromenader.

Igår blev jag bjuden på fika hos G o tjejerna. Var mysigt och trevligt trots att jag var mer än dödens trött när jag kom hem!


Annars har jag goaste grannen på sexan som står för sällskap, mjölkinköp och assist med lite diverse småfix.

Ej att förglömma vännerna i Tuna som har hjälpt mig med Bacchus!! För han är nog rätt understimulerad snart då min ork tar slut efter 20min och då tar den verkligen SLUT!
Då e de gott att kunna lämna han till andra som har mera ork och vankar av han!

Mina vänner är GULD värda! Hoppas och tror att de känner att när jag kan så ger jag tillbaka på de sätt jag kan!

Kärlek!

Inga kommentarer: