21 oktober 2009

Känner mig stark idag!


Alltför lite sömn inatt men har ändå känt mig stark och glad hela dagen idag! Samtalet inatt var så upplyftande och stärkande för mitt Jag så jag bara flyter med känslan just nu. Har börjat förstå vad jag vill nu, vet att vägen fram dit kommer att bli lite knölig. Men når jag fram... Då är det värt allt på vägen!!

Vet att det är svårt att förstå det här, för det ligger mera inom mig än till det yttre, även om det yttre är en faktor det med förstås! Men att ha haft den här känslan, först rätt vagt och sedan har den växt sig allt starkare. Och nu är jag nära nära. :)
Repa mod och ta tag i de bitar där modet hittills sviktat är det som måste göras. Punkt

Lite upprepning av gårdagens fluminlägg.. Men känslan är stark just nu och jag måste få bubbla ur mig nånstans. Å det var nog lite därför jag skaffade denna blogg, att ha nånstans att bubbla ur mig mina bubblor. :)

1 kommentar:

Lills sa...

Heja heja heja....
Håller på dig jag!
;-)
Super duper kram till bästa Viruset i världen!