23 augusti 2009

Softish lördag!


Då det hade regnat så var min tvättade kläder sjöblöta när det var dags att packa ner dom! Så de fick hängas i HELA Yannas hus för vidare torkning sen. :D
Åkte till stoppet och träffade Carina och fick Bacchus. :)
Efter det så var det inte många knop alls. *ler*

Ett par prommisar med Bacchus och Nova. (Var hund och husvakt för en natt) Övrig tid ägnades åt att kolla friidrott, fika kaffe och bara vara. Kan ju lugnt säga att jag har MER än MVG i min lugnhelg!


Det e bra det då det e lite på G här framöver. ;)

Idag ska jag agera förkläde då min käre Bacchus har en date med Enya. Hon ska ställas ut idag i Vallentuna och vi ska dit och kika lite.. Sen ska Bacchus sova över hos henne. (Skönt med kastrerad vovve)

Själv ska jag se om jag lyckas släpa ner lite mera grejor till min ack så tomma källare i afton... Har tänkt SÅ många ggr på det, ska bli intressant och se om det bara är en tanke idag med kanske. ;)

Inga kommentarer: