21 augusti 2009

Mor lilla mor...


Efter en hyfsat hektisk period av högt socialt tempo och rätt många skvättar vin, så känner jag att jag MÅSTE för min egen skull ha en riktig lugnhelg. Vad gör man för att garanterat ha det?? Jo, man tar sin volvo och beger sig till mamma och hennes man Bosse.
Lyckades ju självklart tajma in alla helvetesköer i HELA Stockholm!! När jag efter mycket om och men fram så stod Bosse i gräset med ett glas rött i handen åt mig. DET gott folk är KÄRLEK! :)
Har nu ätit gott och tvättat 3 maskiner... Jösses vad det är mysfaktor att stå i skymningen i det gröna och hänga tvätt. Det är tyst, luktar gott och man är verkligen med sig själv.

Nu e det kaffe i stugan och så ska vi visst titta på Pistvakt! *flinar*

1 kommentar:

Anonym sa...

efter din beskrivning vill man ju inget annat än hänga tvätt!! =)

G