19 augusti 2009

Händelserik dag.



Började dagen med att konstatera att sova över i huset var en DÅLIG idé, sov uselt och vaknade konstant. :(
Men fick med det jag skulle. :)

Var på en kalasbra, provocerande föreläsning på förmiddagen idag! Trots trötthet så höll snubben kvar mitt intresse i dryga 3tim!!

Sen blev det lite fritis i några timmar innan jag begav mig upp till Norrtälje där jag mötte upp Carina. Så nu är alla papper skrivna och det är bara att ta ett djupt och fokusera framåt!

Lite Bacchusnyheter:
fredagen 4/9 så "flyttar" han till mig och kommer att ha sitt huvudboende här.
måndagen 7/9 så börjar han på sitt gamla dagis igen. De skakade fram ett hörn åt honom då han har varit en trogen kund tidigare. :)

Ska bli mysigt och en omställning att ha honom mera konstant... Älskar ju min gris!

Efter allt fiff idag så var det himla skönt att landa hos Y&S, där servades det mat och efter det en filt, skön fotölj och en kopp kaffe. Satt där ett gäng timmar och bara myste på. *ler*

Imorrn e det stängning så har en liten sovmorgon att gona mig åt... *skönt*

nattinatti

Inga kommentarer: