15 april 2009

Ny bloggstart!


Jaha... Min andra blogg i livet.
Låter den gamla gå i graven då jag nu ligger i skilsmässa och på väg ut på nya upptäckter.

Flyttar tillbaka till Åkersberga 1/5. En fin tvåa i centrala delen. :)

Att separera kan vara både svårt och lätt uppenbarligen... Den här är en härlig mix av båda. Beslutet är rätt, känns rätt... I början kände jag mig som värsta busen men har efter bara en kort tid fått bekräftat att det är ett bra beslut som är taget.

Jag har nu börjat packa mina saker, vi har gått igenom gemensamma saker och inga konflikter har hittills uppstått! :)

Jag har under denna resa träffat en fin kvinna som gör mig glad och stark.
Vi har nog passerat datestadiumet typ ungefär där omkring... :)
Kalasfin - öppen, glad, eftertänksam, virrig, vacker, tempramentsfull, spontan och studsig.... Och massor med "FRRRRA"!
Vi pratar och skrattar och skrattar och pratar lite till! :)
Om hon är the One?? Vet inte, men hjärtat slår och jag längtar efter henne när jag inte har henne omkring mig... Sen får framtiden visa hur det blir i det långa loppet.
Berättar mer om henne sen.

Går omkring med två tankar nu konstant. Tänker på Henne och på hur jag ska ha det i min lägenhet. Jag planerar och planerar om hela tiden! Det är askul! :D
Sen kommer det antagligen bli helt annorlunda när jag väl är på plats men då får de bli så.

4 kommentarer:

Fröken S sa...

Så pass! Ny lägenhet OCH ny blogg! :-D /C

Anonym sa...

Jag är så glad för er skull! Ni är båda 2 underbara människor som förtjänar det bästa här i livet =)
Kram på dig / Yanna

Anonym sa...

Ny blogg, ny lägenhet och ny svärmor huvaligen det kan inte var lätt. Tja, det blir väl lite som man gör det också. Tycker du klarar det fint så här långt
puss & kram Ann

Mr Oakbitch sa...

Ny blogg, ny lägenhet, ny flickvän och ny frilla.. mycket att vänja sig vid på en gång.. :)