17 april 2009


13 dagar kvar... Känns som en evighet!

Vill bara få komma in i min nya lägenhet och börja fixa i ordning och börja leva mitt nya liv. Där jag styr över mina dagar och inte är påverkad av något annat än jag och vad JAG vill. Visst, låter kanske egoistiskt men jag känner att jag måste göra som jag vill utan inverkan och påverkan av andra en tid. Göra det som faller mig in och må bra i det.


Helgen som kommer så har jag Bacchus... Söndag om vädret tillåter ska jag, G och tjejerna åka till Hagaparken och promenera och ha lite picnic, ska bli mys! :)


Livet är alldeles för nyckfullt för att låta sig styras av sådant man inte mår bra av. Det har jag fått skrivet på näsan flera ggr senaste tiden. Vill därför försöka vakna var dag och få den att bli en bradag... Att när jag lägger mig på kvällen så vill jag ha känslan att jag har gjort vad jag kan för att må bra även denna dag.


På måndag kommer mamma och Bosse hem efter ett halvår i Thailand. Ska hämta upp dom tidigt på morgonen.

På eftermiddagen ska jag in till Karolinska och röntga och ta prover på de två cystorna de hittat i min underkäke. Det känns sådär...


Tisdag ska bli mysdag med mor och Bo. Kolla lite bilder, få höra hur de haft det i mera detalj och bara må gottis med dom. :)

Inga kommentarer: