6 november 2010

Härligt och märkligt

Fredag, gick så långsamt... Var och hämtade upp A på Arlanda, innan dess så var det tokstäd hemma... *phu* Men vad att göra, man behöver inte skrämma slag första gången. :)
Hade en mysig fredagkväll och lördagmorgon. Körde henne till hennes kompis efter kaffe och promenad... Inte helt ok men de hade bokat långt innan denna helg så inte så mycket att göra.

Hobbe kom hem till mig på morgonkvisten, blev en stadig frukost, kortare hundprommis och lösa källarnyckelproblem. Med god assist av Lise så löste vi det. Gabbi får ut sina saker och jag får in mina! *jubel*

Sen bar det av hem till Hobbe.
Efter en fika så tog vi en långrpomenad ner till Långsjön och runt där. Var kalasmysigt och trevligt.
Efter gourmetmiddag tog vi en öl eller två till filmen "Valhalla rising", tyckte om den trots att den var lite udda. :)

Sitter nu och funderar över hur vissa tänker och agerar, kan inte säga att jag alltid förstår. Och när jag inte förstår så försöker hjärnan skapa sina sanningar. Hoppas bra förklaring kommmer...


Inga kommentarer: