20 november 2010

Arbete och leenden

En underbar morgonpromenad runt Angskär med Bacchus idag. Världen var vit och blå, så vackert. Som bilden på min fotoblog,(samma som här)var som att kliva in i Narnias värld! Med den sköna känslan har jag "flummat" igenom min dag.
Det är mycket nu men alla verkar prioritera som jag, så inga sura miner när jag inte helt följer mitt schema.
När jag kom upp till dagis för att hämta Bacchus så kom Annette, hon hade väntat med en tik så vi kunde ta sällskap på prommis. Gick bort till skogshagen där de fick röja runt i 20min medans vi rantade runt och småpratade. Har nästan blivit lite rutin på det. *ler*

Jag är nog kanske aningens lite attraktiv på marknaden ändå, inte för att jag är redo för nånting alls just nu... Men bekräftelsen vill väl alla ha? Och den har jag fått ikväll! :P
Så ikväll kan jag andas lugnt och förhoppningsvis fortsätta helgen med detta lugn. Jag är OK! And thats about that!

Hobbe och jag pratade om att ses imorrn men vi får se hur de blir me det. Jag är sjäsligen och mentalt ruskigt trött! Tuffa veckor både privat och jobbmässigt, så varahemmaochvilahelg är inte helt "olockigt"! ;)
Och Herr Hob har varit ute och tagit sig en öl, så hans fräschet återstår att beskåda imorgon! *flinar*

Om inte annat så får min kamera följa med mig ut på vinterfotning imorgon. Kan ana att det borde finnas ett och ett annat för min lins. :)
För nu snöar det rackarns i Berga!

Nu är det på med snöskorna och nattvalla Bakeliten!

Goodnight Sweetheart, well it's time to go... dododododo.... *sjunger lite*

Inga kommentarer: