1 mars 2010

Skönt lugn söndag o en ny vecka!


(Tagen med mobben)


(foto Herr T)

Var och träffade Herr T idag, fikade och uppdaterade oss lite om livet. De har bokat om sin kraschade parisresa till en Londonresa i påsk istället. Hoppas det kommer att funka bättre! Efter en liten prommis så åkte jag hem och fortsatte min lilla hussanering. :)

Idag ska jag försöka få ordning på mitt tunga bakslag, håll en tumme. Orkar och kan inte riktigt gå in på vad det är men det e lite viktigt som måste funka liksom.

Annars så har jag en hyfsat stillsam vecka framför mig, inte så mycket inplanerat... Så kanske komma ikapp på lite hemmagrejs som jag bara valt att ignorera kanske. :)

I stort så är livet smutt... Får erkännande för det som är jag av många, det känns gött för själen. Att trots att man rör till det för sig så har man människor omkring sig som uppskattar en.
Får kramar och lite närhet så man överlever även den biten. :)

Kärlek till alla o envar!! ;)

Inga kommentarer: