3 januari 2010

2009 blev 2010



Så har då ännu ett år lagts till historien. Ett konstigt år, ett sorgligt år, ett kärleksfullt år, ett förvirrat år... Ett år i livet.

I år fyller jag 40år... 40?! Det var ju gamla gubbar o tanter när man var runt 15, det var väl inte så länge sen heller!? Jag tillhör skaran som väntat och längtat efter att få bli 40, får fler semesterdagar from i år! *hurraaa*

2009, Vet faktiskt inte riktigt hur jag ska sammanfatta det året. Jag har varit med om mitt livs största besvikelse... Har fått med mig stora lärdomar, men också en del tunga suckar och bittra insikter. Nu så här i början på -10 så känns det ändå som vi båda har klivit framåt och mår bra i det som är vi idag. *skönt*

Har flyttat tillbaka till Åkersberga, Bacchus har sitt huvudboende hos mig.

Har under första halvan varit med om en passion utan dess like. Hade ett fantastiskt roligt halvår! :D

Nu under hösten så har min blick börjat söka sig över Atlanten, mot USA. Där bor det en dam som av det jag vet och sett hittills bara får mig att må så himla bra! Visst är det en knölig väg mitt hjärta valt... Men om det är meningen så kommer det att ordna sig. Har ju alltid varit lite förtjust i Stetson. *flinar*

Jag har mina vänner i vått och torrt. En grundsäkerhet som jag alltid kan landa i när stormarna river för hårt i en. Hoppas och tror att jag ger lika mycket igen!

2010 blir en rivstart för min del.
23/1 - 14/2 så befinner sig jag och Hobbe i Thailand. Dels för att hälsa på mamma och hennes man Bosse. Dels för att öluffa lite.
27/3 så blire 40-års kalas! :D
Å så var vintern slut i princip... NICE sätt o bli av med vintern på om jag får säga det själv!
(Hoppas så att det värker i hjärtat att jag även kan få in en sväng USA i detta, men ser snärjigt ut) *suck*

Livet är gott emot mig... Jag lär mig av alla relationer jag har och har mött! Vissa kan jag sakna... Vissa har jag redan glömt...

Kärlek till er som ser mig och tar mig för den jag är.. Och behandlar mig såsom jag förhoppningsvis behandlar er... Med respekt och kärlek!

1 kommentar:

Anonym sa...

Virus, din summering av 09 berör mig som din vän oerhört..jag har sett dig åka berg och dalbana i högsta hastighet
Jag tycker dock att du känns stabilare än någonsin nu och glädjer mig åt att vår vänskap känns så värdefull och att vi alltid kan stötta varandra.
Jag ser fram emot vår resa och tror att den kommer att lära oss massa saker och ge oss massa kul minnen!!
KRam HObbe