13 december 2009

Luciamorgon


I morse klockan sju var jag bänkad med tända ljus, kaffe och pastejmackor framför tv:n. Det är nåt speciellt med dessa luciamornar. I år var det dessutom inte så konstigt som det varit de senaste åren, utan det var mest bara vackert. :)
Hade sällskap via skype, hon tyckte det var otroligt vackert.. Det är ju faktiskt lite exotiskt detta med Lucia, inte tänkt så mycket på det. :)

Idag blir det lussefika hos Famo och upphämtning av min favvokepa.

Beroende på tid så ska jag se om jag kan få lite tvätt gjort ikväll...

Livet e gott... Frustrerande, bökigt, härligt! Såsom ett liv ska vara gissar jag.

2 kommentarer:

lills sa...

Japp livet är frustrerande bökigt härligt och helt fantastiskt.
Snart åker vi och sen är det inte långt kvar tills ni kommer!
Morgon kram på dig

Be Witched sa...

Saknar dig men jag har dig här (i mitt Hjärta)
Ha det bäst på resan. Kram från Yét