21 december 2009

Jul -09


Idag har jag varit igång och än är det inte slut! Började dagen med att handla redan 10 på förmiddagen. Så nu är kyl o frys fylld!
Efter det så blev det en kort nap för att sedan ta med mig Bacchus på promenad hem till Johanna på en kaffe. Jossan o kidsen var också där. Nicenice!
Blir eventuellt som så att jag ramlar in där senare på julaftonskväll då det är lite folk som ska hänga o glögga lite där när en del av släkten ramlat av.
Ska ju iväg i ottan o hämta upp Lise och grabbarna på arlanda, så lite sällskap i vakan kan vara lite trevligt förstås. :)
En jul med mig själv och Bacchus ska bli skönt. Känner mig inte ensam och övergiven. Har en hel hög som bjudit in mig. Men efter år av firande med diverse familjer så ska det bli riktigt gött att bara vara med mig.
Har ju dessutom det bästa sällskap jag kan tänka mig. ;)

Kärleken blommar... Ok, inte valt den enkla vägen denna gång men det känns äkta. Tiden får visa. Så länge det känns bra så kommer jag ånga på... Och om det visar sig vara en luftbubbla må så vara... Visar det sig vara äkta så får vi lösa det.

Nu kryper Thailandsresan allt närmare, ska bli underbart att åka iväg. Få krama lite på mamma och Bosse. Åka ut på öarna och bara njuta av ljuset och värmen!

Jag mår bra!

I am what I am
And what I am needs no excuses!

Inga kommentarer: