25 december 2009

Indiska presenter

Har idag varit och hämtat upp Lise och hennes grabbar på Arlanda. De skulle ha kommit 04.25, de landade 08.50. Tur man höll lite check så jag var inte där förräns 7.45. :)

Fick två härliga presenter... Lite mitt stuk av tycke... Eller? :D

Innan jag anlände till Arlanda så var jag upp till Carina och lämnade Bacchus. Vi tog en promenad och småsnackade innan jag drog mig vidare. Nu ska Bacchus vara hos henne tills dagis på måndag.

På vägen hem börjat plötsligt båd antispinnlampan OCH ABS lampan lysa. Det har nu medfört att min planerade tripp till Famo blir inställd, vill inte chansa ifall det fryser på till kvällen. Inte kul att köra utan någon backup alls tycker jag.

Ikväll ska Lise och jag lägga in alla deras bilder från Indien på min externa hårddisk. Sen ska vi värma glögg och titta på alla bilder på min tv! :)
Härligt o ha'na tebax, så det blir lite rutin på rökandet och kaffedrickandet igen! *flinar*


Inga kommentarer: