8 december 2009

Märkliga vändningar livet har!


Jag följer mitt hjärta, nu verkar det ha fört mig över det STORA havet till USA! Ja, jag vet vad många tycker. Men de får ha sitt tyckande, denna fröken får mig att må bra och gör mig glad. Hon uppskattar mig för den jag är och har så många kloka tankar som stämmer med mitt tänk. Och hennes värme och humor... :)
USA, North Carolina... Dit vill jag åka snarast! För att träffa henne och se om detta faktiskt är på riktigt eller om det är en "nätillusion". För så pass har jag varit med så att jag vet att det är lätt att fara iväg.
Men vi umgås varje timme på Skype som vi kan. När jag kokar kaffe, lagar mat eller hänger tvätt... Så är hon med. :)
På ett sätt så är vi med i varandras vardag...
Intressant och ett upplyftande liv må jag säga att jag har.

Jag mår bra!

Snart bara en månad kvar tills att jag och Hobbe drar till Thailand 3v!! Tjohoo... Garanterat mera ljus där!! Läääängtar!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

LÄNGTAR var ordet!!
see you buddy :)

Hobbe

Anonym sa...

Åh vad nyfiken jag blir, håller tummarna för att det ska bli bra för dig. Kram kram Netti