25 oktober 2009

sammanf. av helg

I fredags så tutade jag, Lise, Gabbi och Jossan iväg till Skottvångs gruvor. Fastnade i tokköer vid Botkyrka, så vi blev en halvtimme sena.
Då jag inte riktigt visste vad jag lurat iväg oss på så var det med STORA öron jag hörde värsta väna sången när vi kom in. Tack och lov så var det bara det. Det visade sig vara 4 asbra, coola kvinnor som sjöng visor från diverse länder. Sköna rytmer och god öl!
Träffade på kocken/glasblåsaren som visade sig vara en gammal vän från Södertälje!
En kväll med skönt gung och många härliga skratt... Säger bara: "bumbedibumbedibum*

Lördag förmiddag så pep jag iväg till mamma där jag avnjutit ett gäng mysiga timmar. Onsdag åker de ner till Thailand, så henne ser jag inte förräns jag kommer ner 24/1.

Idag efter middagen så åkte jag till Yanna och hämtade upp grisen som varit hos henne över helgen. De hade den mysigaste trappan! Med pumpor o sånt! *myys*
(Stort supermegatack för hundpass!!)

Jossan ringde och gjorde mig glad... Hon ville ha skjuts imorrn = Jag öppnar INTE imorrn, det är ju studiedag på golfklubben!!! Hurra! Börjar först 8 ju!!

Nu nedtaggning och uppladdning.






Inga kommentarer: