30 september 2009

Tvätthögen krymper!


Nu är jag snart igenom månader (typ) av samlad tvätt!! Okej, inte riktigt så illa men inte långt ifrån.
Så otroligt tokaskönt att ha maskin i hemmet, ba o köra på efterhand.

Idag hade jag Daniel hos mig på middag och skitsnack. Killen börja bli stor! Man kan sitta o snacka om livet i stort med han nu utan att det känns skumt. :)

Körde hem honom och sen upp till Lise och kolla in Greys anatomi. Nu e jag hemma o har precis hängt tvätten. Börjar först 9.45 imorgon så har ingen stress till kudden ikväll, känns skönt.

Händer mycket som känns skönt och bra i mitt liv. Mitt emitionella liv lever gott kan man säga. Finns kärlek överallt ju! :)
Ger och suger åt mig av alla positiva vibbar som ruschar runt mig just nu!! :D

Life is good people!

Inga kommentarer: