20 september 2009

Tung och trevlig lördag

Hmm, kom ju som i säng runt halv fyra fyra på lördagsmorgonen. Inte helt nykter i systemet skall erkännas.
Så när klockan ringde för att starta lördagen var INTE min kropp på sitt bästa humör kan jag meddela.

Gjorde mig i sakta mak iordning för att sedan träffa T&C&S för en skogspromenad. Kände att jag mådde bättre ju mer jag gick där i skogen. Så det var en perfekt återställare med en tre timmars skogsrunda. :)
Därefter lämnades Bacchus kvar i deras ömma vård över natten.

När jag kom hem så blev det siesta, städa, duscha innan nästa gäng av damer anlände. Två favoriter i repris från fredagen, Lise och Jossan. Sen kom även Annika som är musikfröken en dag i veckan på mitt jobb och sedan min kollega Eva. Åt en kalassmarrig middag och fyllde på vinlagret i systemet igen. Var en mysig kväll med mysiga tjejer. :)
Lise var utkastad då sonen hade 18-års fest så hon kraschade på min soffa.

Söndagen har gått i softish tecken, min kropp e sliten men själen glad!

Inga kommentarer: