25 september 2009

Nu e de fredagsmyyyyys.....


Så kom då fredagen ÄNTLIGEN, vilket innebär lite ledigt igen. *ler*
Bacchus e med mamma2 över helgen så jag har SOVmorgon på lördag och söndag! :)
Eller iallafall ingen vovve som ska ut på morronkröken, lär ju vakna hyfsat tidigt hursom. Kroppen har ju numera vant sig vid att det är en herre som vill ut senast 9 typ däromkring.

Torsdagen dårå?
En bra dag på jobbet. Raka motsatsen till onsdagen kan man säga!
Efter det så for jag lite hit o dit och landade slutligen på en seans med Lise, hennes ena son och Gabbi. Det var väldigt intressant idag. Säger inte mer om det, men lite att suga på var det allt efter ikväll.
Bacchus var med Yanna och Stefan så jag åkte dit efter att jag släppt av vännerna. Jag och Stefan kollade en Wallanderfilm innan jag åkte hemåt igen.

Har precis förberett fritisbarnens blogg med veckans bilder som ska ut imorgon. Och nu är även min egen klar för idag/natt. :)

Godaste helgen önskar jag alla!!

*gokramar*

Inga kommentarer: