14 september 2009

En bra måndag...


Vaknade hyfsat utvilad idag, trots att klockan bara var fem när den behagade kicka igång. :)
Bacchus rörde inte en fena förrns jag drog på mig jackan... *latmask*

Jobbet känns lite bättre nu, känns som om jag börjar fungera som jag ska igen. Att det blir en kedjereaktion av att jag nu börjar landa i alla olika former man bör landa i för att fungera som en hyfsat bra människa.

Hade bilen tokfull med prylar och kartonger från huset, så när jag kom hem började jag släpa ut massa saker och skit för att kunna få in kartongerna i bakluckan endast. (Tack o lov kom Lise hem samtidigt så hon tog med Bacchus upp till sig så jag kunde kånka i lugn och ro)

Efter fika med Lise så blev det som så att jag och Bacchus ramlade över till Gabbi som ville ha hjälp med att fota lite atteraljer som hon skulle ha ut på blocket. (Tog även lite annat som ni ser! *ler*)

Avslutade kvällen med en skön prommis med Lise och en nattiscig.

Ännu en god dag i Virus liv. :)

Inga kommentarer: