28 september 2009

Bradag och en DVD


SÅ ruskans toktrött idag!
Imorse när jag och Bacchus var på morronturen så öppnade sig himlen 8ggr om!! Har fan i mig sällan varit så blöt!!!
Så, in med jycken i bilen och upp och byta dagens outfit totalt.

Sen har jag mest gäspat mig igenom dagen, varit på bra humör men ack så trött.

Tog med mig tjejerna då Gabbi jobbade till 17 idag. De hade inget att klaga på då vi åkte och hämtade Bacchus på dagis och sen gick vi en prommis med honom. :)
Hämtade upp Gabbi och åkte till Willys. Kom på den geniala idén att kika på en DVD på OnOff och nu så går första filmen här!
Nöjd som attans då den har USB, vilket gör att jag kör filmerna från externa. :)

Släppte av tjejorna och åkte hem.

Nu är allt inkopplat och igång och jag sitter här och är nöjd...

Litet äpple till fröken för en god investering!

Inga kommentarer: