31 augusti 2009

Koffein


Just nu så är min enda önskan att vara ledig. Bara ha ett gäng "baravara"dagar. Det kommer iofs när jag och Hobbe åker iväg i slutet på januari i tre veckor, men det är lååångt dit än! *suck*
Har iofs väldigt roligt... När jag INTE jobbar och jobba måste man, annars får jag ingen lön. Får jag ingen lön kan jag inte betala min hyra och det börjar bli kallt och eländigt ute. *suckar igen*

Nåt roligt som kommer att hända på lördag är att jag ska fota på uppdrag!! :D
*spännande*
Roslagens brukshundsklubb firar 50år och har baluns. De e narkovovvar, försvaret, freestyle, agility o grejor. Ska bli skitkul att se och fota. Hoppas på schysst väder!!

För övrigt en förhållandevis lugn vecka I hope. :)
Lite lite känningar i kroppen efter helgen än. ;) Men de vare värt!

Tur det finns kaffe, kaffe, kaffe! Kaffe var man än är så finns dessa ovärderliga droppar som kickar igång min kropp! *lycka* ;)

Inga kommentarer: