31 juli 2009

Lite skrift om årets Pride, so far.


Onsdag och torsdag avklarade.
Onsdagen var väl helt ok men var lite avslagen så. Men jag och mina vänner hittade en liten scen lite på baksidan, där hittade jag en artist som stod o sjöng vid namn Katarina Nattull som jag föll pladask för. Gillade hennes röst massor, så 2 skivor med henne är inköpt. :)
För övrigt så är detta en bra Pride som blev annorlunda. Relationer som påverkar en kan även påverka hur man upplever en annars härlig tillställning. Men hjärnan var med och gjorde vad den skulle för att jag skall njuta och må bäst med de goaste vännerna.
Torsdagen, då small det till med govänner i mängd! Kände hur hela Pridekänslan bara small till i mig och tokVirus var igång! Katjing!
I år fick jag även celebert heterosällskap i form av Jossan och Lise, det var skitroligt! Att få visa vad det är jag längtar till varje år, visa kärleken och glädjen som bara bubblar i parken!
Dansade som en riktig toka igår och mådde som den lilla prinsessa jag är!

Inga kommentarer: