11 juni 2009

Datafix me middag o lite annat

Herr T hade klara probs med sin dator så mot en god middag fick jag hyfsad fason på datorn. Det var en trevligt afton även om den blev väldigt parkerad vid hans dator.

Smilla och jag blev bundisasr som vanligt. *ler* (Ok, lite lite snacks kanske hon fick)

Jossan råkade ut för allvarlig olycka idag när vi städade ur ett rum... STACKARS henne... NOT! (Bad henne flera ggr ta på sig sina tofflisar)

Efter jobbet idag så blev det smarrmiddag på Tommy's sen fick jag sällskap av tjejgänget o hämta Bacchus. Alla höll inte huvet högt heeela tiden kanske. :)

2 kommentarer:

lills sa...

Hallå där.
Min dator lever sitt eget lilla lliv! Helt plötsligt kommer jag in på din sida. Konstigt det har jag inte gjort på månader ju varken den gammla eller den nya. Knepigt det här.
Fortfarande är det en massa anndra sidor jag inte kommer in på ju.
Kram på dig.

Anonym sa...

jo jo...jag vet inte vad jag fick ut av det hela. (Förutom trevligt besök förstås ;-)). Fast vad gör man inte för sin gullegubbe... *s*

/C