22 maj 2009

I did it! =)

Jag har kört genom tullarna och parkerat på Valhallavägen!! En supermegahög tröskel som jag tog mig över igår!! *stolt som en gnu*
Så vad fick mig att köra in?

Jag och Gabbi bestämde oss för att åka in och kolla in utställningen på Nationalmuseumet och kom fram till att det vore ju faktiskt skönast om jag parkerade på Valhallavägen. Hej o hå!
Utställningen var riktigt ball och många tavlor i min smak. Vi kikade även på lite annat som finns där. Garanterat ett återbesök!

(Gör ett separat inlägg om utställning, se nedan)

När vi kom därifrån så lommade vi upp till Moderna museumet och konstaterade att det blir vårat nästa projekt, verkar vara en riktigt cool fotoutställning där. :)
Vi promenerade in mot kungsan och fönstershoppade och pratade.

Well, när vissa har period så krävs det mycket ammunition!!

Mikaela och lilla Signe, Gabbis syster med halårsbebis kom och åt lunch med oss på ett kalasställe som bara serverar wok!Toksmarrigt och MASSOR! Å jag med min koll på Sthlm kan bara tala om att de ligger i Sthlm o heter Wokhouse. :)




Efter lunch gick vi runt i Gamla stan, var inne i en butik som heter "Colorez", massa läckra t-shirtar o väskor!

Vi lämnade sedan Sthlm åt sitt öde och for o hämtade Bacchus från dagis.
Var ute och åkte lite extra bil bara för att det var lite mysigt så. Stannade och kissade o roade Bacchus vid en fin strand.


Sen var det hem o hade myskväll framför tv:n.

En god torsdag i Virus liv! :)

Inga kommentarer: