30 april 2009

Swoooosch...

Oj så fort tiden kan gå då!
Nu ÄR jag faktiskt Bergabo på riktigt igen. Fått mina nycklar, packat upp 6 lådor och stoppat in de första kylvarorna i kylen.
Imorgonbitti så går stora lasset med möbler och resterande kartonger. :)

Förra helgen så var jag och träffade min bror och hans dotter. På lördagen så åkte vi ut till mamma och Bosse och bara njöt av de sköna solstrålarna. Efter att ha släppt av honom så åkte jag hem till Gabbi.
Söndagen blev en spontan utflykt till Hobbe. Vi köpte med oss sallader och satt och gonade i solen på hans baksida. :)

Resten av dagarna fram tills idag har i stort bestått av att packa. Ändå så har jag lite jox kvar som jag får ösa ner i kartonger imorrn när vi kommer upp.

Jag hoppas hoppas hoppas att Hobbe bestämmer sig för att inte åka ner till sin mamma imorrn. För då blir det bastu, öl och utgång på lördag. :D
Söndagen ska jag och Gabbi till IKEA och leta säng åt mig. Funkar liksom bara en kort tid att sova på en soffa, känns lite "epa" att göra det.

I'll be back!
//Virus



2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt att du nu har din borg vännen, glad för din skull. Gabbi! hmmmm, undrar undrar om det är samma Gabbi jag känner?.. men det finns säkert flera med det namnet.
Kram och var rädd om dig hälsar Yét.

Anonym sa...

Vilka söta på filten :-)

Kram Ann